Gaan stemmen of niet gaan stemmen, that’s the question!

Zondag 13 oktober is het terug zover, we MOGEN gaan stemmen teneinde een gemeentebestuur en provincieraad te kiezen. Ik vermeld duidelijk mogen, want het is

Busje komt zo?

Rond nieuwjaar kregen we het verdict: De Lijn schrapte, zoals in veel Vlaamse gemeenten, bijna alle busverbindingen in Wichelen. Of je nu in Serskamp, Schellebelle

Voor wie van vogels houdt of over ‘krakken’ in onze gemeente

Dat Serskamp heel wat ‘krakken‘ huisvest is al lang geweten 🙂 . Helaas komen deze niet altijd voldoende in de kijker. Een ervan is zeker

Reetjes en co: ze zien er de lol al van in :)

Meestal ervaren we ambtenaren als droogstoppels die enkel oog hebben voor reglementen. Maar in Wichelen hebben ze duidelijk wel gevoel voor humeur. Dit verkeersbord aan

Vierkant gebuisd

Zo te zien is het vertrouwen in het volledige gemeentebestuur ver zoek. Amper 34 procent van de inwoners van Wichelen heeft veel vertrouwen in lokaal

En toen was den asfalt (waarschijnlijk) op

Dat de straten er in Wichelen barslecht bij liggen is al lang geen geheim meer. Een schoolvoorbeeld is onder andere de Konkelstraat, met een lengte

Shit :)

Dat België prachtige verkeers-/verbodsborden heeft hoeft niet gezegd. Maar dit bord met daarop de boodschap dat de hond op die plaats niet mag kakken, is